HTML

képzelt beteg...avagy mi van velem...semmi?

önmagam keresése közben elvesztem a testem aprólékos figyelésében.............

Friss topikok

  • Bking Soda: ezért jó hogy adnak előzetest,így messzire el lehet kerülni az ilyen fostaliga sorozatokat.pont ol... (2010.03.04. 15:38) Így lettem László Zsolt szeretője
  • Pihe: Ettől jobban kevesen tudták volna kifejezni,hogy mit érez az ember,mikor megbetegszik és orvoshoz ... (2010.03.03. 16:58) jé, egy létező "betegség"
  • Andie: @képzelt beteg: Hol hol, hát térkép nincs nálad? :) (2010.03.03. 15:53) VIGYÁZZ! A hipochondria tanulható
  • Andie: Távolkeleti orvosi bölcsek szerint minden vélt és valós testi baj a szellemre, lélekre vezethető v... (2010.03.03. 13:17) kezdeti összegzés

Linkblog

VIGYÁZZ! A hipochondria tanulható

2010.03.03. 11:14 képzelt beteg

Van egy lányom, még nem említettem. 5 éves.

Remekül tanul Dr. Anyutól, aki állandóan különös dolgokat észlel magán. A "Szarul vagyok!" kifejezés abszolút a gyermek szótárának részét képezi. Sajnos.

TIPP: ha szarul vagy, vagy bármi problémád van az élettel, keress egy távoli helységet, ahol ordíttatod a rádiót és kiadhatod magadból a feszültséget (közben a gyereket ültesd le egy kedves, agressziómentes mese elé).

Nézz szembe önmagaddal és mondd a tükörnek : Fáj a bokám, dagadt vagyok, elegem van a főnökömből, a főnököm a szeretőm (semmiképp ne a gyerek elött!).

Szóval...rémálmok gyötörték Fürtit a múlt héten. Hatalmas sikoltásra és Anya! felkiáltásra riadtam éjfél körül. Hajnali négyig nem tudta becsukni a szemét, mert remegett, hogy az álom ismét kipattan az álomgyárból.

Az álom maga: " Másik anyukám lett, aki fekete hajú és néma. A számat telefújta valami spray-vel."

Fürti szája reggelre bedagadt....hát ennyit a gondolat teremtő erejéről...

Ha nincs étvágyad zabálj két pofára, ha két pofára zabálsz fogdd vissza magad.

Ha kólát vagy chipszet fogyasztasz, tedd zugban.

Ha lázas vagy énekeld vidáman a: "DIDIDIDIDIDIDIDIDIDERGEK DIDIDIDIDIDIDIDIDIDERGEK MINDIG FÁZOM, HA VALAKI NEM MELEGÍT".                         

Ha az allergiától háromszorosára dagad az arcot, öltözz be háremhölgynek.

Ha a gyerek apja lelépett, mondd, hogy kiküldetésben van, az Óperenciás tengeren túlon   Micimackóval, Barbie-val, Spongya Bobbal stb...egyeztetni a Világ sorsáról, a jobb jövőről.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltbeteg.blog.hu/api/trackback/id/tr991805358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andie 2010.03.03. 13:14:54

Szeretném megérteni, mi alapján kerülnek a blogok a cimlapra? Te tettél valamit az ügy érdekében? Vagy valami randomgenerátor dobálja ki? Netán valamelyik szerkesztő a szeretőd/megtetszett neki valamelyik frázis a hozzászólásodban?

Ami amúgy érdekes, mingyár elolvasom a 2 régebbit is, csak ez a dolog nem fér a fejembe.

Egyébként a gondolat teremtő erejéről: nem az álom hatására dagadt be a kishölgy szája, hanem a dagadástól álmodta azt, amit. Hisz az agy dolgozott, érzékelte a rendellenes feszülést a szájban, igy összekombinálta ezzel a spray-s dologgal. Ilyen egyszerü.
Nekem a múltkor a macska feküdt a lábamra, és azt álmondtam, hogy olyan Solaris szerü masszában kell menekülnöm, de ólomsúly húzza a lábam. Csodálkoznék, ha az álom miatt feküdt volna Cicóka a lábamra :)

Saringer 2010.03.03. 13:24:59

Az én gyerekemnél is be szokott válni ez a terelés. Most ők az unokáimon alkalmazzák azt, amit én régen rajtuk.

képzelt beteg 2010.03.03. 15:11:52

@Andie: lehet, hogy Cicóka álomlátó és valószínűleg igazad van a szájdagadást illetően, de így jobban szórakoztat és kellemesebben hangzik.

...egyébként fingom nincs, hogy kerültem ahova kerültem....tényleg hol vagyok? :)

Andie 2010.03.03. 15:53:12

@képzelt beteg: Hol hol, hát térkép nincs nálad? :)
süti beállítások módosítása