HTML

képzelt beteg...avagy mi van velem...semmi?

önmagam keresése közben elvesztem a testem aprólékos figyelésében.............

Friss topikok

  • Bking Soda: ezért jó hogy adnak előzetest,így messzire el lehet kerülni az ilyen fostaliga sorozatokat.pont ol... (2010.03.04. 15:38) Így lettem László Zsolt szeretője
  • Pihe: Ettől jobban kevesen tudták volna kifejezni,hogy mit érez az ember,mikor megbetegszik és orvoshoz ... (2010.03.03. 16:58) jé, egy létező "betegség"
  • Andie: @képzelt beteg: Hol hol, hát térkép nincs nálad? :) (2010.03.03. 15:53) VIGYÁZZ! A hipochondria tanulható
  • Andie: Távolkeleti orvosi bölcsek szerint minden vélt és valós testi baj a szellemre, lélekre vezethető v... (2010.03.03. 13:17) kezdeti összegzés

Linkblog

jé, egy létező "betegség"

2010.03.02. 11:10 képzelt beteg

Egy áldozat vagyok. A magyar egészségügy áldozata.

Égen földön keresem Doki Mauz létező egyedét. Mindhiába.

3héttel ezelött se hall se hall tüneteimmel fül-orr-gégészetre mentem.

János Kh. Dr. Nem Mártonbené. Használjon orrcseppet, hisz ez csak egy kis fülkürt hurut. Hurrá!!!

...hát igen, de tegnap egész éjjel lázas voltam és, mintha egy kondért húztak volna a fejemre. Próbáltam a már említett kórházba bejutni. (A KÓRHÁZ MIÉRT NEM GYÓGYHÁZ???) Egy hét múlva kaptam volna időpontot, amikor már kondér helyett hordó érzésem lett volna. Na mindegy.

Protekcióval jutottam a Hercegprímás utcai rendelőintézetbe. 11órakor útnak indultam volna, ha a kocsim hátsó kereke nem szorult be volna. Így mentem hát taxival, nem gyalog egy daxlival.

Délre már be is csekkoltam.

Igazán izgalmas volt a várakozás. Végignézhettem a Szomszédok kitudja hányadi részét, így Hacser Józsa remek alkoholista alakítását. (hatalmasakat kacagtam) ...és szóba elegyedtem a takarítónővel is, aki elmesélte miről ismerszik fel a padlóra ragadt rágógumi. Természetesen az orvosokról zseniális ismerettel beszélt.

Egyig volt a rendelés, kettőre ripsz-ropsz már a vizsgáló székben kerültem.

Turbóra kapcsoltam mondani valómat, hogy ne essek ismét áldozatul.  De szerencsére Dr. Körültekintő kezei közé keveredtem. (aki első napján volt túl, eme bájos intézetben) Diagnózis: "teljes felsőlégutikatyvasz"   Kezelés: gégediéta (ezért mára már csak az írás marad), antibiotikum (bivaly típusú), erős orrspray, allergia elleni szar öööööööö szer.

Most gyógyulok, gyógyulnék, ha az immunom, mint jó karmester, nem intett volna a hányás szekciónak.                                                            

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltbeteg.blog.hu/api/trackback/id/tr211802306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pihe 2010.03.03. 16:58:22

Ettől jobban kevesen tudták volna kifejezni,hogy mit érez az ember,mikor megbetegszik és orvoshoz kell(ene) mennie...Ha nem teheted meg hogy elmenjél egy "telkibe",sajnos ilyen állapotok vannak!Fürtinek pedig semmi baja,(legalábbis remélem),csak azt is Anyuci képzeli...Legalábbis remélem!!!Anyuci meggyógyul,Fürti is jól lesz...Jobbulást!!!
Várom a "képzelt beteg"-ség további történeteit!!!
Csak pozitívan!!!
süti beállítások módosítása